Tjelovježba

Tjelovježba ili tjelesna aktivnost najlakši su i najbolji način za očuvanje zdravlja i prevenciju mnogih bolesti. Još je Hipokrat rekao da svi dijelovi tijela koji su u funkciji, ako se primjereno koriste i vježbaju, dobro se razvijaju, ostaju zdravi i stare sporo, ali ako nisu u uporabi i ne vježbaju se postaju skloni bolesti, zaostaju u rastu i brzo stare. Današnji način života, nervoza, kada većinu dana provedemo sjedeći, hraneći se lošom hranom jako utječe na sve veću pojavu raznih bolesti i obljenja, te pretilosti. Tjelovježba je bitna za održavanje našeg kako tjelesnog, tako i duševnog zdravlja. Mnoge tjelesne promjene koje redovito povezujemo sa starenjem, kao što su gubitak mišićne mase i povećanje masnih naslaga zapravo nemaju uopće veze sa starenjem, nego su uzrokovana neaktivnošću i mentalnim stavom da je sasvim normalno da time što smo stariji, bivamo i slabiji.

Vježbati se može na vrlo mnogo načina, od jednostavnog laganog hodanja ili trčanja, preko jednostavnih vježbi rastezanja, pa sve do žestokog postizanja kondicije. Kao najbolje vrijeme za tjelovježbu smatraju se jutarnji sati između 6 i 10. Tjelovježba u jutarnjim satima će nas držati pokretnima cijelog dana, poboljšat će naš metabolizam, pojačati apetit i potaknuti probavu. Naravno, tjelovježba u bilo koje doba dana je vrlo poželjna.

Redovna tjelovježba ima mnogo dobrih utjecaja na naše tijelo i naš život. Tjelovježba smanjuje rizik od mnogih bolesti kao što su srčane bolesti, pretilost, moždani udar, osteoporoza, erektilna disfunkcija, dijabetes, visoki krvni tlak, jača mišiće i pluća, pomaže u cirkulaciji limfe čime pozitivno utječe na imunološki sustav, smanjuje nervozu, depresiju i stres, pomaže poboljšanju mentalnih sposobnosti, podiže samopoštovanje, poboljšava opskrbu kisikom.

Ne treba odlaziti u teretane i baviti se profesionalno nekim sportom, danas je dokazano da već i lagana šetnja od pola sata do sat vremena dnevno ima jednak utjecaj na naš organizam.
Znanstveno su dokazani utjecaji tjelovježbe na prevenciju srčanih oboljenja. Tjelovježbom smanjujemo pojavu pretilosti, a samim time pozitivno utječemo na podizanje samopoštovanja, smanjenje depresije, nervoze i stresa. Tjelovježba potiče protok limfe u našem tijelu te poboljšava opskrbljenost kisikom, čime se povećava raspad slobodnih radikala u tijelu i poboljšava rad imunološkog sustava. Također je vrlo važno uz redovitu tjelovježbu i kombiniranje tjelovježbe sa zdravom prehranom. Kada i što jedemo igra veliku ulogu u tome kako se osjećamo tijekom, ali i nakon same tjelovježbe, bez obzira na to jesmo li profesionalni sportaš ili se samo rekreativno bavimo tjelovježbom.

Danas se preporučuje da bi djeca i mladi dnevno trebali provoditi 60 minuta tjelovježbe, a starije osobe bi se trebale prilagoditi svojem zdravstvenom stanju i preporukama liječnika.
Naravno tjelovježba sam po sebi nije čudesan lijek koji će nas izliječiti, prije svega važno je promijeniti životne navike i odbaciti sve štetne stvari poput alkohola i cigareta, promijeniti prehranu i početi se zdravo hraniti te za tjelesne aktivnosti odvojiti minimalno sat vremena dnevno, tako ćemo poboljšati svoje zdravlje i cjelokupni život.

Na našem programu detoksikacije i mršavljenja u hotelu Medena tjelovježba i fizička aktivnost jedan su od glavnih dijelova programa. Svaki dan imamo jutarnju šetnju i vježbe razgibavanja, dužu popodnevnu šetnju, te vježbe u dvorani ili vježbe joge. Uz ostale dijelove programa tjelovježba savršeno zaokružuje zamisao programa, čime dolazimo do vrlo dobrih rezultata u poboljšanju zdravlja i skidanju kilograma kod naših polaznika. Također ćete tokom našeg programa usvojiti i sva ostala potrebna znanja o zdravoj prehrani, koja u kombinaciji sa redovitom tjelovježbom daje savršene rezultate.